Söndag

Jag vaknade och gick upp och at frukost. Sen planerade vi vad vi skulle göra. Och det blev : aka skridskor och sen skulle vi ga till Mc donalds och äta lunch.
Hela familjen akte till Kunsträdgardens isbana. Vi hyrde skridskor och hjälm för 20 kr. Sen sa var det ut pa isbanan och köra 1 timma. Det var jag och Tiffany som akte skridskor först, men sen blev Timothy sa ledsen sa att pappa var tvungen att hyra skridskor även till dom. Det var jätte roligt att aka pa isen även om man ramlade. Mamma akte inte skridskor utan var uptagen med att ta bilder pa oss. Sen sa gick vi till Mc donalds och at en stor lunch. Eftermiddagen var mamma och pappa pa stan och kollade pa inrednings butiker. Dom haller pa att göra om sitt ny spaklade sovrum. Bilder kommer senare pa sovrummet. Dom hyrde även 3 skräckfilmer och 1 barnfilm och det var Den magiska leksaks affären. Jag tyckte att filmen var bra. Det var en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: krissu

millal sa uisutaams käisid??

2009-01-19 @ 13:24:45
Postat av: Pappa

Du var grym på grillerna, fast jag röstar nog hellre på fotboll...

2009-01-19 @ 16:30:56
Postat av: mamma

Du var jätte duktig pa is!

2009-01-21 @ 09:29:12
Postat av: Anonym

tsau vaata minu´blogi ka



http://minuyorkie.blogspot.com/

2009-01-21 @ 21:49:31
URL: http://minuyorkie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0