Om Wii-sports


Jag tycker om att spela Wii. Mitt favorit spel är tennis.
Ett tips pa tennis: Välj tennis. Sen när du kommer till menyn där det är alla gubbar trycker du pa en gubbe i ditt lag.
Sen trycker du pa start game men jag brukar ta best of 5.
Sen är det mycket enklare att spela för att du är en gubbe och datorn är en gubbe.


Man kan ocksa spela med varandra fran andra länder.
Vinn träningar för att lasa upp andra träningar.
.....................................................................................................

Jag har ett fusk pa bowling. När du startar en ny match blir det svart i nagra sekunder, tryck da upp, ner,
höger eller vänster pa startkryset sa far man olika färger pa bowlingklotet.
(riktning pa styrkorset-färg pa klotet)
Upp-bla
höger-guld
ner- grön
vänster-röd
......................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Mimmi Ström

Hej Robin!



Du är inte bara duktig på fotboll du är jätteduktig på att blogga också.



Jättekul att läsa!



Kört hårt!



Hälsningar



Mimmi

Oscars mamma i Bromstens superfotbollslag



2009-01-16 @ 20:42:17
Postat av: Mimmi

Hej Robin!



Du är inte bara bra på fotboll du är jätteduktig på att blogga också!



Kör hårt!



Hälsningar



Mimmi

Oscars mamma i Bromstens superfotbollslag

2009-01-16 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0