Lördag

Pa lördag var jag pa cup. Först vaknade jag och da gick jag och at frukost. Sen gick jag och tränade lite Wii. Sen började vi aka till cupen och det var världens sämsta väg för att det var kurvor, backar, uppförs backar och mycket mer. Det var jätte stressigt och när det var 20 minuter kvar till match var det 2 mil kvar att aka. Vi kom 5 minuter tidigt. Var första match var mot nynäshamn och den matchen vann vi med 3-0. Var andra match var mot Vendelsö och den matchen vann vi med 2-0. Var tredje match var mot Ösmo och den vann vi med 2-0. Sen sa var det dags för semi-final och där mötte vi Väster Haninge och vi vann med 5-1. Sen var det dags för final och mötte VästerHamn If 1 och det var en jätte spänande match. Först gjorde motsondarna ett mal. sen kviterade vi till 1-1 och matchen slutar 3-2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0